قديم 04-14-2013, 03:58 PM   رقم المشاركة : 1 (permalink)
ahmed medo

الصورة الرمزية ahmed medo

ahmed medo غير متواجد حالياً

إحصائية الترشيح

ahmed medo is on a distinguished road

سؤال بواجه مشكلة بخصوص بعض البرامج لعمل باتشات لاخترق الاجهزة .. و كمان مشكلة في فهم بعض ارتباطات النو اي بي و البورت في الفايروول .. و اخر حاجة اني في شروحات مرفوعة في سيرفات مش عارف احمل منها

بواجه مشكلة بخصوص بعض البرامج لعمل باتشات لاخترق الاجهزة .. و كمان مشكلة في فهم بعض ارتباطات النو اي بي و البورت في الفايروول

1- اول حاجة انا سطبت برنامج biforst و عملت الباتش بتاعه و جربته علي نفسي و اشتغل مية مية بس لما بعت نفس الباتش للاب توب اخويا و خليته يدوس علي الايكونة و ظهر عندي فعلا انه الباتش اتفتح بس لما جيت ادخل لقيت نفسي بدخل علي الجهااز بتاعي مش اللاب !!

2- تاني حاجة . لما جيت اجرب برنامج ال poison و عملت الباتش بتاعه و حفظته و جيت اجربه علي نفسي مشتغلش !!! معلومة انا لما جيت ادخل البيانات دخلته بنفس الهوست الي دخلته في البرنامج بتاع bifrost و مش عارف دة غللط ولا لاء بس انا غيره الهوست و عملت واحد جديد في ال نو اي بي و بردو نفس المشكلة

3 - انا شفت الشروحات الي المنتدي عامله عن عن اختراق الاجزة الكلاسيكية و الشروحات بتاعت فتح بورت في الفاير وول و عمل ( اي بي ) في ( نو اي بي ) و فتح بورت في الراوتر !!! انا مش فاهم علاقتهم بعضيهم اوي يعني مثلا انا لازم لما اخترق جهاز و اعمل برنامج لازم افتح بويت في الفاير وال و افتح برنامج النو اي بي عندي و كدة و لو معلمتش حاجة فيهم ممكن يسبب مشكلة و ايه مثلا هتكون المشكلة دي او شكلها هيكون ازااي

4 - رااابع حاجة .. ان في شورحات المنتدي بيرفعهاا علي سيرفات مش عارف احمل مننها و الي كان تبع الشرح تسجيل في موقع الريلاكس للاتصال العكسي

----------------------------------------------------------------------------------------------
يا ريت الاجابات تكون مفهومة علشان انا لسة مبتدي في تعليم الهار

f,h[i la;gm fow,w fuq hgfvhl[ gulg fhjahj ghojvr hgh[i.m >> , ;lhk td til hvjfh'hj hgk, hd fd hgf,vj hgthdv,,g hov ph[m hkd av,phj